Vabljena predavanja: Čustvena kondicija – prednost uspešnih – Milena Svetlin

Vabljena predavanja: Čustvena kondicija – prednost uspešnih – Milena Svetlin

V okviru projekta Nadgradnja KC FKPV vas vabimo na vabljena predavanja z naslovom Čustvena kondicija – prednost uspešnih. Predavanja bo izvedela gostja iz prakse Milena Svetlin, magistrica poslovnih ved in kandidatka za naziv doktor zakonske in družinske terapije.
Predavanja bodo na sedežu FKPV v Celju, 15. 2. 2017 ob 16.30 v predavalnici I/C (pri predmetu Ekonomija trajnostnega razvoja).

Vas stranke, šef, sodelavci, partner, starši ali otroci vedno znova spravljajo ob živce? Ni potrebno, da je tako tudi v prihodnje. Nekaj čustvene kondicije in življenje dobi nove barve.

Čustva. Preprosto so. Prijetna in manj prijetna. Pridejo in gredo. V življenju posameznika so pomembno vključena v doživljanje sebe, drugih, medosebnih odnosov, delovnega okolja, ustvarjalnih procesov, športnih aktivnostih in podobno. Uravnavanje le teh predstavlja del širšega procesa ter je pomembna veščina za vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov.

Pravila poslovanja s kupci in uporabniki, trendi, postopki, pričakovanja, načrtovanje so na komercialnem področju še posebej profesionalno izdelana. Posameznik, ki v to delo vključi sebe, svoj žar in karizmo, ima pogum soočanja z izzivi današnjega časa ter ob tem lahko osebnostno raste, pa podjetju in širši družbi prinaša pomembno konkurenčno prednost.

Vsebine, ki jih boste na predavanju slišali so:

  • celostno razumevanje dinamike čutenj,
  • zakaj čutimo tako kot čutimo,
  • kaj in zakaj se nas »nekaj dotakne«,
  • nivoji zaznavanja čustev,
  • pomen navezanosti,
  • značilnosti posameznih čustev.

Predavateljica bo s prisotnimi delila praktične izkušnje dela s kupci in uporabniki tako s poslovnega kot tudi čustvenega vidika.

Predavateljica: Milena Svetlin je magistrica poslovnih ved in kandidatka za naziv doktor zakonske in družinske terapije, ki raziskovalno in terapevtsko deluje na področju procesov spoprijemanja s čustvi ter usmerjanju le teh. Je strokovnjakinja, ki združuje znanja komercialnega področja in področja odnosov. Zanimajo jo predvsem čustveni procesi posameznika/zaposlenega v odnosu do kupca in uporabnika, njegova čustvena kondicija ter funkcionalna diferenciacija poslovnega in osebnega življenja. Ima več kot 10 letne izkušnje dela z zahtevnimi kupci in uporabniki ter vodenjem v oddelku reklamacij. Več let je kot strokovnjak za prodajo in trženje delovala tudi na veleprodajnem trgu.