Življenje je teater, v katerem igra kostumografija močno vlogo, če si to želimo priznati ali ne. Igra vlog, ko smo v različnih življenjskih obdobjih, ko se prilagajamo specifičnim delovnim nalogam in poklicnemu načinu delovanja, raznovrstnim druženjem ter prostočasnim aktivnostim, socialnemu in kulturnemu okolju, narekuje naš zunanji videz, diverzifikacijo slogov oblačenja ter celostnega videza. Koliko pozornosti okolja želimo zase, je stvar osebne drznosti in inovativnosti. Ko pa se pojavimo v vlogi iskalca zaposlitve, poslovneža ali predstavnika določene javnosti, moramo upoštevati ustaljene norme, vrednote in pričakovanja okolice.
Ubran zunanji videz hitreje odpira vrata, prihrani čas ter denar, nam osebno, podjetju, v katerem smo zaposleni ali organizaciji, ki jo predstavljamo. Dobro izbrano oblačilo, upoštevanje naših telesnih proporcev, perilo, ustrezna barva, modni dodatki in vonj so prevladujoči elementi neverbalne komunikacije.
Celostna poslovna podoba odraža odnos, ki ga imamo do estetike, samega sebe in do našega okolja. Nima veliko skupnega z velikanskimi finančnimi vložki.