OPIS DELOVNEGA MESTA
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna s specializacijo/ KLASIUS-P-16:06 (Informacijske in komunikacijske tehnologije);
- 7 let delovnih izkušenj;
- znanja iz računalniške tehnologije, interneta in nove informacijske tehnologije:
priprava in organiziranje podatkov za analize,
napredno poznavanje orodja Microsoft Excel;
- osnovna raven znanja angleškega jezika.
Če ima kandidat magisterij znanosti, doktorat oziroma zaključen specialistični študij, se zahtevane delovne izkušnje skrajšajo za tretjino.
Želena znanja:
— druga znanja iz računalniške tehnologije, interneta in nove informacijske tehnologije:
- poznavanje orodja Microsoft Access
- poznavanje HTML jezika
- poznavanje principa delovanja BPM orodij in BPMN jezikov oziroma notacij
- poznavanje XML jezika
- poznavanje različnih spletnih storitev (REST, SOAP),
- drugo;
— upravno-pravno in organizacijsko znanje, ki je potrebno za razumevanje delovanja javne in poslovne uprave;
— višja raven znanja angleškega jezika.
Opis delovnih nalog:
- nadzor informacijskega sistema agencije (eNAKVIS),
- odpravljanje osnovnih napak in reševanje drugih zahtev, povezanih z eNAKVIS,
- sodelovanje in nadzor pri nadgradnji oziroma posodabljanju eNAKVIS,
- priprava konkretnih predlogov za izboljšanje računalniškega omrežja in eNAKVIS ter njihova izvedba,
- povezovanje eNAKVIS z zunanjimi informacijskimi sistemi,
- sodelovanje in nadzor pri zagotavljanju vzdrževalnih in servisnih storitev na računalniškem omrežju agencije ter na drugih orodjih agencije,
- sodelovanje pri izvajanju postopkov in ukrepov za zagotavljanje informacijske varnosti agencije,
- osnovno tehnično vzdrževanje spletne strani agencije,
- urejanje in vzdrževanje računalniških baz podatkov,
- izdelava poročil in analiz,
- pridobivanje podatkov iz drugih zunanjih informacijskih sistemov,
- opravljanje drugih nalog podobne zahtevnosti.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom ter tri mesečnim poskusnim delom.
Prijava naj vsebuje tudi kratek življenjepis, zaželeno je, da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki si jih je pridobil.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki in jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »za prosto delovno mesto področni podsekretar« na naslov:
Nacionalna agencija RS za kakovost v visokem šolstvu
Slovenska cesta 9
1000 Ljubljana,
in sicer do 20. 7. 2018.
Za pisno obliko prijave se šteje tudi prijava, poslana na elektronski naslov: info@nakvis.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Neizbrani kandidati bodo o neizbiri obveščeni najkasneje v osmih dneh po sklenitvi pogodbe o zaposlitvi z izbranim kandidatom.
Dodatne informacije o izvedbi javne objave posreduje Barbara Zupančič Kočar, področna sekretarka / tel. št. +386 1 400 5776.
V besedilu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
O Nacionalni agenciji Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu
Agencija skrbi za razvoj in delovanje sistema zagotavljanja kakovosti v slovenskem visokem šolstvu. Deluje vsebinsko in formalno odgovorno ter svetovalno do vseh deležnikov in udeležencev v terciarnem izobraževanju v skladu z evropskimi in svetovnimi smermi razvoja.


