ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA DIRKA 2016

Letošnji izziv je omogočilo podjetje Renault, ki predstavlja izziv z naslovom Renault – Passion for Life: Aktivacija blagovne znamke skozi izkoriščanje potenciala Formule 1 in Formule E. Renault je namreč najavil svojo odločitev o svoji vrnitvi v tekmovanje Formule 1 v letu 2016. Ekipa, ki bo pripravila najboljšo marketinško rešitev, pa bo prejela nagrado v vrednosti 2.000,00 €.Dirko bomo pričeli s predstavitvijo izziva, ki bo potekala v četrtek, 14. januarja 2015, na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor, Razlagova 20, ob 10.00 uri v predavalnici PC. Ekipe se lahko na dirko prijavite, od 14. do 31. januarja 2016, na naslovu info@e-kzm.com. Tekmovalne ekipe lahko sestavljajo pari ali največ štirje študentje. Najboljše tri rešitve pa bodo predstavljene v sklopu študentske marketinške konference Marketinški semafor v torek, 19. 5. 2016.
Več informacij lahko najdete na spletni strani: http://www.e-kzm.com/marketinska-dirka/
Zelena luč je prižgana in naj se dirka začne!
Pripete datoteke:
ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA DIRKA 2016